fredag 13 mars 2009

Det som händer på båten - stannar på båten!

Vi hade en helt otroligt grymt härligt underbar partykryssning vill jag lova. Jag däckade dock klockan ett på kvällen redan och missade att dansa till exempel. Under tiden jag var vaken hade jag fantastiskt kul, hade bara en liten detalj involverats i ett av mina äventyr hade jag inte haft någon ångest alls faktiskt. Men nu har jag nog inte så mycket ångest i alla fall. Dock känns det som att det här med alkohol måste skäras ned, jag börjar på riktigt känna mig som en alkoholist, och det är inte bra.
Därför blir det en helt nykter utgång idag. (Jag vet att ungefär 90% som läser tänker "haha, lycka till") Men jag ska faktiskt köra bil imorgon och då skärper jag mig. Men det blir fett med party idag i alla fall. Jag kan festa otroligt hårt, som nykter. Det var ju det jag gjorde back in the days.

Så puss på er alla. Så hörs vi garanterat imorgon.

1 kommentar:

mia sa...

hm, bakis trots nykter fest kvällen innan. hur går det ihop? ;)