måndag 30 mars 2009

In other words

Om jag är kär i Spotify? Alla gånger! Måste vara den smartaste funktionen någonsin! Och helt gratis också. Jag är nöjd.
Annars är jag helt utslagen fortfarande. Hormonrushen igår tog ut sin rätt. Det var riktigt motigt att ta sig upp ur sängen idag. Men ändå har jag hunnit jobba lite. Borde nog träna nu, men orkar inte! Istället försöker jag ringa Aftonbladet. Man ska veta att man inte blir av med mig i första hand om man en gång har öppnat en dörr! Nu har i och för sig EP ett väldigt bra erbjudande också. Som jag måste tacka ja till idag, om jag vill ha det. Jag vill verkligen ha det. Men Aftonbladet går fortfarande före. Så därför ska jag ringa och kräva besked. De har dragit ut på det tillräckligt länge.
Och jag vet att det verkar som att jag vägrar inse att jag har blivit dissad, men det är inte det. Jag hade ju inte räknat med något, men jag vill fortfarande veta varför jag inte får något, så jag vet vad jag ska förbättra till nästa gång jag söker.
Men folk är bra duktiga på att inte svara på mail eller telefonsamtal. Men jag ger inte upp!

Puss!

1 kommentar:

Josephine sa...

Kämpa på! jag håller tummarna ska du veta <3