lördag 14 mars 2009

I believe it finally

Den enda låten som jag egentligen inte ville skulle vinna gick och vann. Men jag är nog inte bitter för det, det brukar gå åt skogen för Sverige ändå. Och låten är ju lite cool ändå. Men Måns förblir min kärlek och Sarah Dawn Finers låt inspirerar mig.
Som jag vrålade till just den låten i bilen idag. Att köra bil är så himla bra för mig, jag känner det varje gång. Körandes en bil med dunkade musik, det är lycka.
Jag tror att det är första gången som jag någonsin har sett Melodifestivalen helt själv, men på något sätt så trivdes jag med det, i alla fall för den här gången. Hej eremit liksom!

Imorgon tar jag nya tag för att fortsätta det nya livet igen. Inget socker eller alkohol till den 27:e, är nästa delmål. Har kommit fram till att jag kan köra två bra veckor, sedan en dålig och sen två bra och så vidare. Till slut kanske jag inte behöver de dåliga veckorna, utan bara har några dåliga dagar. Det blir bra.
Åh imorgon ska jag sova tills jag vaknar. Som jag har längtat efter en sådan morgon!

Puss!

Inga kommentarer: