måndag 9 mars 2009

Virrvarr

Haha, åh. Idag har jag varit handledare åt en prao-elev. Hoppas att jag var en cool handledare. Vill inte vara de tråkige. Minns när jag själv praktiserade här på tidningen. Jag hade inte en tråkig handledare, men jag tyckte han var riktigt skum. Nu är han och jag bästa kollegor, men ändå.
Annars har jag jobbat hela dagen. Först på hemtjänsten och sen direkt iväg till EP.
Förstår ni hur sugen jag har varit på choklad nu, i två dygn i streck. Och fortfarande har jag lycktas motstå frestelsen. Jag är stolt! Jag tror att mitt sug delvis är en sukt efter tröstmat, och jag ska inte falla dit för det. Ska jag äta choklad, då är det för att jag ska fira något. Inte trösta!
Jag har inte haft tid att laga satsig mat och jag har inte tränat sen i fredags. Jag börjar tappa mitt nya liv något. Det är inte bra. Jag har till och med åkt hiss i helgen.
Men, så kan det vara.
Annars så rör det sig en jädra massa tankar och funderingar i mitt huvud. Grejer som jag kommer att skriva om så småningom, jag måste bara komma på hur det ska formuleras.
Jag börjar bli trött. Imorgon jobbar jag 8-15, sen till stan och fixa lite, sen möte 17.30. På onsdag jobbar jag 7.30-13, sen blir det kryssning!

Puss!

Inga kommentarer: