torsdag 19 mars 2009

Dubbla roller

Jag älskar att jag, vid åldern 18 år, har gått och fått imagen som "morsan" på EP-sporten. Kvinnan som styr allt liksom och håller sina "små barn" (Kjell, 58 år, Kjell drygt 40 år och Anders snart 40 år). Samtidigt skapar jag åldersnoja hos i stort sett varje medarbetare på tidningen.
Det kan inte vara många som egentligen uppskattar mig på jobbet. Haha.
Nejdå, nog tror jag att de tycker att jag har en viss charm också. Har haft en trevlig roadtripp/studiebesök till Karlskoga idag, där vi har sett hur det nya systemet för tidningen kommer att se ut om en månad. Det kan bli spännande, men jag tror att det är positivt med förändring.
Jag var uppe halv fem imorse. Så nu borde jag sova. Imorgon är det Ungdomsmottagningen som gäller!

Puss!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är så det ska vara. De kommer inte skämmas över att ha varit underordnade dig när du en dag tar över världen.

Unknown sa...

Det är så det ska vara. De kommer inte skämmas över att ha varit underordnade dig när du en dag tar över världen.