tisdag 10 mars 2009

Testing

Jag har haft turen att hänga hemma hos Uppsalas mysisgaste tant de senaste dagarna. Alltså, helt underbar! Hon är själv trött hela dagarna men försöker hålla sig vaken och i farten. Idag såg hon att jag såg lite trött ut, då beordrar hon mig att gå och lägga mig på soffan och vila. Så himla söt! Och hon pratar alltid om sina släktingar och deras djur. "Kattorna" säger hon om katterna, det låter så gulligt.

Jag har ytterligare en dag lyckats motstå chokladen, men jag har sagt till mig själv att jag imorgon på kryssningen kanske får unna mig choklad, om suget blir allt för stort.
Idag bokade jag tid på Ungdomsmottagningen också. Det kan bli väldigt spännande. Jag har alltid sagt att man ska testa sig, det är ett av sätten för att stoppa spridningen av sjukdomar och dylikt. Därför borde det vara en jävla dubbelmoral från min sida att inte göra det. Även om jag har skyddat sex så är inte det en garanti.
Därför smäller det den 20:e mars. Våga testa dig!

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

uuh, jag ska aldrig testa mig igen! den va jätte obehagligt! :O och det gjorde ont!

Anonym sa...

ääh inte gör det ont, det kändes knappt. en smula obehagligt kanske men inte ont

haha tänk på killarna , där kan vi snacka smärta xD