tisdag 24 mars 2009

Sweet dreams?

Tillbaka till ett av mina favoritämnen här på bloggen. Eller det känns som att jag har tagit upp det ett antal gånger i alla fall. Drömmar. Natten till idag var en väldigt intensiv drömtillställning. Och jag vet inte om jag gillade det jag drömde. Vissa delar kändes ju riktigt bra, men det är sådant som bara händer i drömmens värld. Och då blir det jobbigt att vakna.
De senaste nätternas drömmar har ganska lätt kunnat kopplas samman, då vissa faktorer är återkommande. Dock blir jag lite frustrerad över att saker återigen ska rivas upp, på ett något bisarrt sätt. Konstigt är det. Jag skulle vilja återge drömmarna men helt ärligt tror jag inte att jag vågar.

Fick ett spännande telefonsamtal nyss också. Ett automatsamtal från SJ som informerade om nya trafikupplysningar. Jag blev lite rädd först. Men sen kom jag på att jag bokat tågbiljetter, så det blev lite mer förståeligt.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha jag drömde också massa knasiga drömmar inatt/imorse.
Både jobbigt och kul.