torsdag 5 mars 2009

Tomorrow

Snart ska jag iväg till jobbet igen. Den här veckan har det blivit mycket jobb. Men jag gillar att rivstarta månaden, då kan jag ta det lite lugnare resten av månaden. Nästa vecka är det dessutom partykryssning till Åbo, då blir det röj!
Imorgon kommer Karin hem! Imorgon fyller Karin 20! Imorgon blir det fest för Karin, Malin och Jossan! Imorgon är helt enkelt en superdag! Nya skor och kläder ska användas. Tjoho! Dock måste jag åtgärda mitt flagniga bröst på något vis... Det blir skrubb ikväll och sen insmörjning med brun-utan-sol. Tipptopp! Imorgon ska det drickas, dansas, skrattas och umgås!

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag längtar så mkt att jag spricker!!!!:D har aldrig längtat så här mkt på ngt faktiskt:D wiiieee!!<3<3
puuusss

Anonym sa...

Wiii imårn blir det skoj:D Och på onsdag också! Party like a rockstar!!!

Anonym sa...

The sounds till Peace and love:D!
Det ser bara bättre och bättre ut;D