torsdag 26 mars 2009

Wollie Bollie

Jag älskar Kenny Starfighter. Har alltid gjort och kommer alltid att göra. Såg filmen igår, ingen höjdare rent filmmässigt, men det är fortfarande Kenny och då älskar man det. Och jag tror att jag är helt förälskad i Bill Skarsgård. Ingen konstig grej egentligen. Jag menar, han är en Skarsgård. Hörde att han var 91:a men vad spelar det för roll?! Han hade guldkalsonger!

Att jag redan ätit lunch och nu sitter och bloggar ger mig dåligt samvete. Eftersom jag jobbat i Kåbo går det snabbt. De som jobbar i Ekeby har inte ens kommit för lunch. Men, men. Jag brukar också jobba i Ekeby. Men fortfarande, dåligt samvete.

Puss!

1 kommentar:

hanna sa...

ah jag älskade filmen hahha, !!! fast jag har inte sett avsnitten som gick på tv förr, så jag har inget att jämföra med! :) men tyckte den va jätte skojjig!