söndag 13 februari 2011

Dag 43

Jag är nu hemma från min avskedsfest. Klockan är 04.10 och om en timme är det dags att bege sig mot flygplatsen. Jag har bestämt mig för att hålla mig vaken.
Det var en väldigt trevlig avskedsfest. Vi spelade alkis-leken Sueco, med vodka, och jag blev väl kanske lite full i en halvtimme, tre av brassarna spydde. Ser det som ett bevis på att svenskar tål mer sprit, faktiskt, med tanke på att en av de som spydde var av det manliga könet dessutom.
Han satte sig efter spyan bakom ratten och körde oss hem. Jag var livrädd, vi körde vilse då "kartläsaren" också var full, men vi kom hem ordentligt utan någon skada skedd.

Senare i dag väntar som sagt beachen med Emma och träffa Rio-familjen. Jag kommer att hålla igång hela dagen, så förutom att jag kanske sover 45 minuter på flyget till Rio så kommer jag inför min 12 timmarsflygresa ha varit uppe i över 36 timmar, och det är ju bra. Då måste jag vara tillräckligt trött för att somna på flyget.

Ett riktigt avrundande inlägg kommer. Puss!

Inga kommentarer: