söndag 20 februari 2011

Nu så

Vet ni vad?
Jag kommer inte att skriva något sammanfattande inlägg om Brasilien.
Jag har i själva verket inte bloggat på hela veckan för att det känns fel. Blogg var något jag gjorde i Brasilien.
Jag saknar mina bebisar hela tiden. I går, efter att Charlotta och Fiffi lämnat mig i min ensamhet pratade jag med mina brasilianska syskon på msn och då saknade jag dem också. Men ändå saknad på ett bra sätt. Än så länge inte jättejobbigt.

Jag har varit i farten hela tiden sedan jag kom hem och i dag är väl ett litet undantag även om jag har en hel del att ta mig an. Nästa vecka jobbar jag måndag till fredag så i dag ska det göras matlådor!
Jag är trött men behöver göra saker. Mycket saker. Det är så Therese fungerar. Therese har också kommit fram till saker i Brasilien, det vet ni redan, men nu är det ju liksom läge att sätta saker i rullning också. Det går så där än så länge.

Inga kommentarer: