torsdag 7 maj 2009

Happy Hysterical

Nu känns det som att Salabacke är hemma. Det gick snabbt. Väldigt snabbt. Och det känns väldigt bra. Det finns fortfarande en del att ta tag i här, men det mest behövliga är uppstyrt.

Idag tog jag mitt första p-piller. Detta kan bli spännande. Jag ber nu allmänheten om att säga till på skarpen eller kanske till och med slå mig hårt om det är så att jag blir grinigare/surare/deppigare/bittrare/aggressivare. Tack på förhand. Och för att inte mystiskt svälla på grund av detta är det från och med nu bara tillåtet att köpa godis när jag handlar för veckan. (Alltså en gång i veckan.) Dessutom gäller det att hålla koll på att portionerna mat inte blir för stora. Och mina cykelturer ska bli fler och längre. Nu väntar ju för bövelen Beach 09 runt hörnet!

I'm longing for love and the logical
But he's only happy hysterical
I'm waiting for some kind of miracle
Waited so long
So long

He's soft to the touch
But afraid at the end he breaks
He's never enough
And still leaves more than I can take
Oh cuz I don't know
I don't know what he's after
But he's so beautiful
Such a beautiful disaster
And if I could hold on
Through the tears and the laughter
Would it be beautiful?
Or just a beautiful disaster
Kelly Clarkson äger just nu min musikkonsumtion.

Puss!

Inga kommentarer: