måndag 25 maj 2009

Push it!

Varför har jag tappat mitt bloggande? Det är ju väldigt tråkigt när jag gör det.
Men jag är trött. Har varit sjuk och nu i helgen jobbades det MYCKET. Jag fick även festa till det lite i Enköping för första gången.
Nu har jag precis varit på kina-buffé och känner att frukost kommer att kännas överflödigt imorgon. Sjukligt mätt.
Jag ligger här och funderar på om mina bröst har blivit större. Och om jag har blivit tjock, det menade nämligen en av mina arbetskamrater idag. Svin! Haha, nejdå. Jag åt pizza igår, då brukar jag bli lite extra svullen and I know that.

Denna vecka bjuder på en massa nöje. Imorgon blir det jobb först men sen Bryggan, på onsdag ska jag på Jo06ornas skiva, torsdag jobbar jag på EP, fredag ska jag till tandläkaren och sen på Talangkampen med Johan Glans, lördag blir jag barnvakt till min livliga kusse, söndag önskar jag nog att jag kunde sova men vill samtidigt få ett arbetspass.
På återskrivande!

Puss!

Inga kommentarer: