fredag 29 maj 2009

Ställ er upp!

Åh vad varmt det är ute! I love it! Alla gånger! Har spenderat en stor del av dagen ute, samtidigt som jag hunnit med att träna, gå till tandläkaren, köpa morsdagpresent, handla lite mat och laga lite mat (ost- och skinkpaj!)

Jag är massa ledig just nu. Det börjar oroa mig. Jag kommer inte ha mycket pengar att röra mig med i framtiden, om inte detta reder ut sig. Jag kanske ska ringa och fuska till mig lite arbetspass på hemtjänsten. Om det funkar så? Det är nämligen det jag misstänker att det gör. Alla pass blir stulna!
Eftersom veckan bjudit på sin del av fest redan väntar en lugn helg. Det känns skönt! Ikväll ska jag på Talangkampen med Anna och förhoppningsvis se Rosendal vinna! Och framförallt ska jag ju få se Johan Glans.
Imorgon är jag barnvakt till mitt vilddjur till kusin. Jag har laddat upp med ingredienser till pannkakor, så han bör bli nöjd. Och det ska ju vara fint väder imorgon också tack och lov!
På söndag ska jag nog ta mig en tripp till Vänge, det är ju faktiskt morsdag (och jag behöver låna tvättmaskinen).

Åh, Spotifya Snook! Nostalgi!

Puss!

Inga kommentarer: