lördag 9 maj 2009

Nu och då

Grillparty hos Malin igår. Det var trevligt. Vi festade loss lite med lill-Malin och hans kompisar. Jag och Isabell var MILF:s som våldtagit tonåringar i sandlådor. Gift tror jag att jag blev på köpet.

Nu kan jag inte tänka på annat än naturgodis. Jag tror att jag har lyckats bygga upp ett beroende.
Nu kände jag en liten cigarettlukt igen. Den är inte riktigt borta från lägenheten än.
Nu lyssnar jag på Krunegård. Igen. (Varannan vecka Clarkson, varannan vecka Krunegård. Typ.)
Nu är det tre och en halv timme kvar tills jag börjar jobba. Jag orkar inte riktigt det.
Nu har jag skrivit klart det här inlägget.

Puss!

1 kommentar:

Isabell sa...

hahaha, det var så klockrent! vi var ju tillochmed mer milf än Laila Bagge sa dom ju! hahahaha!
Hur känns det att vara gift now days?
:D:D