söndag 17 maj 2009

Ring Christer!

Ännu en ledig dag. Jag tror jag lever ett liv i lyx. Hela dagen ska jag befinna mig till sängs. Bara gå upp för att få i mig lite mat i magen. Jag har disk jag borde utreda, men det får bli senare. Jag ska läsa ut en bok också, men det blir bra.

Eurovision igår. Jag, Lottan och Fiffi blev lika bittra som vanligt. Kom fram till att det är en konspiration emot Sverige. Europa hatar oss helt enkelt. När vi inte ens frå höga kompisröster så är det faktiskt något som är fel. Så nu ska vi gå ur Europa menar vi. Eller tvinga tillbaka alla svenska låtskrivare och sen importera någon storstjärna.
Eller som vi kom fram till, skicka ner våra folkliga Kalle och Bengan, eller Helen Sjöholm, eller Håkan Hellström, eller Kent, eller Darin. Teorierna är många.
Hur som helst måste Christer Björkman göra något åt saken!

Puss!

Inga kommentarer: