onsdag 27 maj 2009

Inga hämningar

Störd grej att jag återigen fått ögoninflammtion efter en utgång. Störd grej att det bara är i ena ögat. Men jag tänker gå på skiva ikväll i alla fall, och se lite störd ut kanske. Fast så farligt är det inte.
Kul grej igår (på Bryggan) var att den hete elevassistenten från gymnasiet började prata med mig. "Varför säger du inte hej för?" Haha, hade jag sagt hej först hade jag känt mig som en efterhängsen fjortis. Han bjöd på öl och grejer. Han hade en väldigt trevlig tjej i sitt sällskap som berättade att han hade sagt "jag har hört att hon är bra." om mig alltså. Och då syftar vi till journalistiska egenskaper. Kul att man redan börjar bygga upp ett kändisskap.

Sms som jag skickade efter sju glas vin, en drink och en öl:
Hej' Jag vet att många sover nu. Förlåt om jag väcker. Jag ska äta leafä när är det mer alkol.elisesfa än vad då jag borde. Förlåt! Godnatt"

Tror att omskrivningen skulle kunna vara typ:
"Hej! Jag vet att många sover nu, förlåt om jag väcker dig. Jag ska äta kebab och här är det mer alkoholförtärning än vad jag borde. Godnatt!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaaaaaaa och nog faen vaknade jag..