onsdag 20 maj 2009

Prosit

Antingen reagerar jag starkt på pollen eller så har jag dragit på mig en ordentlig förkylning som dessutom snor alla mina krafter. Det tar emot att gå upp och jobba, men det tar emot ännu mer att sjukanmäla sig, så jag jobbade i alla fall. Som tur var bara till halv ett.
Så fort jag kom in genom dörren nu när jag kom hem var jag tvungen att lägga mig på sängen, helt utmattad. Jag tycker inte om det. Jag har framförallt inte tid eller råd med att vara sjuk. Menmen, det går nog över snart. Känns mest trovärdigt att det är pollen.

Ett tillägg. Vet ni vad jag såg idag? Ett litet fågelägg falla ur boet ner på marken och splash! Tänk så ledsen fågelmamman kommer bli när ett ägg saknas.

Puss!

1 kommentar:

Malin Beschorner sa...

Hoppas inte du har fått "mitt" virus bara, det är inte kul alls.

Stackars liten fågel ):