torsdag 7 maj 2009

Swenglish

Jag har precis gjort en intervju på engelska. Det är alltid lika frustrerande. Snacket sker ju på engelska, men ska man anteckna på svenska eller engelska?! Det går aldrig att bestämma sig, så nu sitter jag med tvåspråkiga anteckningar...
Men rugbyspelaren var het, mer pumpad än Brad Pitt i Troja, men het. Och han hade en grym tatuering som jag var tvungen att påpeka för honom. Från Nya Zeeland är han, så tatueringen var gjord på deras tradionella vis. Asballt!
Det är dessa dagar som bekräftar mitt karriärsval!

Puss!

1 kommentar:

karin sa...

haha vad roligt att din rubrik hette swenglish för jag var nyss på trappan där en ståuppkomiker uppträdde och beskrev sig som den enda swengliska komikern i sverige xD puss o godnatt på dig min vän!
men vad roligt när sånt där inträffar!:D skoj skoj!