torsdag 16 april 2009

Flera förklaringar

Varför är jag så förbannat trött hela tiden!? Sen vi ställde om till sommartid känns det som att jag gått i dvala typ, och jag brukar aldrig bli påverkad av sånt. I och för sig har jag haft ett antal veckor nu då jag inte kopplat av i mer än kanske tre sekunder i streck. Och den här veckan har varit kaos och jag har ersatt mat med godis. Det finns flera förklaringar till varför jag är trött.
Men imorgon blir det party! Efter att ha jobbat, skrivit ett 5000 tecken långt reportage, tonat håret och slagit in presenter. Då blir det party! Och sen kan jag vila och vara bakis hela helgen eftersom hemtjänsten inte verkar vilja ge mig några pass. Fast jag behöver dem!!
Aja, nu måste jag iväg på fotbollsmatch! Skriva, skriva, skriva om den ska jag göra! Hoppas solen fortfarande skiner!

Puss!

1 kommentar:

julia sa...

jaa partey! det är vila o roligheter på samma gång superbra:D