onsdag 29 april 2009

Sveeerigeee

Nu har jag städat klart. Det är bara en del packning kvar att göra. Frågan är i vad. Jag har inga väskor eller kartonger kvar. Jag har för mycket grejer helt enkelt.
Men struntsamma!
Det hände en lite kul grej idag. Jag kommer precis ut ur duschen när det ringer på dörren. Jag tror att det är Karin som kommer så jag ropar "vänta, ska bara klä på mig!". Jag drar på mig trosor och en lite större tröja och öppnar dörren. Där står inte Karin. Utan en reparatör från Uppsala Hem som skulle laga min ugn.
Det enda jag kände var att det var himla synd att det inte var en ung, het reparatör. Fatta den love storyn!

Ikväll går jag på krogen i min Sverige-tröja och med blågul ansiktsmålning. Som jag längtar!

Puss!

1 kommentar:

Jennifer sa...

Hahahaha jaa värsta upplägget för en lovestory. To bad liksom:) Party party tonight:D