onsdag 1 april 2009

You stupid fish

Det här kan komma som en chock för alla. Det kom även som en chock för mig själv. I natt, när jag låg vaken och inte kunde somna så insåg jag något som kommer påverka min framtid ganska så markant. Jag tror inte jag vill bli journalist längre. Nu när jag har sökt kurser och ändå trivs så bra på hemtjänsten kanske jag ska satsa på något inom vården. Eller? Jag vet inte. Journalist tror jag inte hur som helst att jag ska bli. Jag har tvivlat ett tag, men nu förmodligen bestämt mig. Hejdå journalistiken!

Puss!

3 kommentarer:

mia sa...

va! therese! du krossar min världsbild! vad ska jag ta mig till...

karin sa...

detta var oväntat!!:O:O du har ju kommit så långt med journalistiken!!
vad vill du jobba med inom vården? kanske en utbildning i norrkan som intresserar dig?;)

Jennifer sa...

Hahaha mig lurar du inte;)