tisdag 21 april 2009

Moving!

Igår: Mor min ringer och frågar om jag skulle vara intresserad av att någongång i framtiden hyra en etta va hennes arbetskamrat. Jag svarar ja. Någongång i framtiden, kanske till sommaren tänker jag.
Idag: Mor min ringer och säger att om två veckor ska jag flytta in. Jag svarar okej.

Om två veckor sitter jag då förmodligen i min svarta skinnsoffa (som även min mor fixat till mig) och bloggar om hur underbart det är att äntligen bo i något som är helt eget.

Kul! Och snacka om att jag har flyt. Vad har jag gjort för att förtjäna det liksom? Men jag gillar att jag har föräldrar med kontakter. Det trodde jag egentligen inte att de hade. Är jag hemsk eller. Men mina föräldrar är bra, bäst till och med!

Puss!

4 kommentarer:

Jennifer sa...

Men Guuud var underbart vännen:D Grattiis!!
Vart ligger denna bostad?

Josephine sa...

Vad bra! Du måste berätta om den! var den lgger och sånt! :D
Congratz!

Virve sa...

men gud sånt flax! har hon fler lägenheter som hon vill bli av med är det fritt fram att tipsa om lilla mig :)

Isabell sa...

GRattis! fan va kul! :D