torsdag 2 april 2009

Runner

Idag, gott folk, har Therese gett sig ut på sin första joggingtur på väldigt länge. Tanken när hon klev ut genom dörren var att sätta sig och sola. Det gjorde hon, i tio minuter. Sen gav solen henne sådan energi att hon helt plötsligt sprang. Visserligen ingen jättelång sträcka, men mycket längre än vad hon trodde att hon skulle orka. Sedan promenerade hon på det och ville inte gå in igen.

Idag kunde det så gott som ha kunnat vara en lite sval sommardag. När jag satt i solen mot en vägg fick jag nästan en Goa-känsla när solen brände på kinderna. Då är solen stark.

Imorgon åker jag till Norrkan och träffar Karin. Äntligen!

Puss!

2 kommentarer:

karin sa...

låter skönt med solen! har hunnit vara lite i den jag med idag:D
jaa jag längtar tills imorgon!:D priset skulle hamna runt 800 också, vi skulle ta med oss 1000 i säkerhets skull:D

Isabell sa...

åh ser på Karins kommentar att ni tattuera er, har jag rätt?
GU VA KULLLLLLLII ::D bilder, bilder BILDER!!