torsdag 23 april 2009

Go out tonight

(Ett tillägg till er som vill veta mer om lägenheten. Det jag vet än så länge är att det är en etta på 36 kvadratmeter som ligger i Salabacke, på Gröna gatan. Den har badkar, en fransk balkong, en sovalkov. TV och micro ingår. Hyra på 2500 kronor plus hyra på 200. Taket skall nu målas vitt och det ska även målas/tapetseras om lagom till jag flyttar in. På fredag om en vecka, alltså den första maj ska jag flytta in.)

Nu ska jag snart iväg på kryssning! Massa har avbokat i slutändan vilket är jättetråkigt, men vi är fortfarande ett gäng som åker och det ska bli roligt!

Och Oj! Jag måste berätta om gårdagens gymnastikuppvisning som jag var på för Enköpings-Posten. Eller jag måste berätta om en av ledarna som var med på uppvisningen. Från första ögonkastet blev jag helt förundrad. Sjukligt snygg tror jag inte att han var egentligen. Men han lekte och myste med barnen som tycktes älska honom. Och plötsligt tar han av sig träningsoverallsbyxorna och går ut på scenen och gör ett antal volter. Som liksom var helt prickfria och gick i någonslags slow motion. Jag blev enormt imponerad! Ännu en anledning att gå ut i Enköping! Jag måste se honom igen!

Puss!

4 kommentarer:

ulrika sa...

HAHAHAHAHA NICE - han låter het ;)
:-o varför hoppar folk av? :-o vilka blir ni som åker då? =)

Josephine sa...

Ja det lät hett! Jag hänger på!;)

Kenny sa...

Hääääääääärligt med egen lägenhet! Jag längtar tills jag får en egen, då ska jag genomföra värsta projektet och skapa något helt annorlunda av den! :D

mia sa...

haha "plötsligt tog han av sig träningsoverallsbyxorna".. fint therese!