torsdag 27 mars 2008

Bra helt enkelt (med ett litet undantag)

Kafferepet i måndags var supertrevligt! Innan hade jag dessutom funnit och köpt min klänning till studentskiva! Tisdagens plugg var segt men gick bra! Festen i tisdags var väldigt trevlig förutom att något jävla rötägg/pucko/idiot snodde Karins kamera och mobil, man blir så frustrerad! Efter typ ingen sömn skulle jag barnvakta klockan nio på onsdagsmorgonen, jag kan verkligen inte säga nej till folk! Men det gick också väldigt bra, fyra timmar på stan med en två-åring var lättare ön förväntat. Dock är det roligt hur många dömande blickar jag fick av folk som trodde att jag var mamman till pojken. Det var dömande blickar, det var sympatiserande blickar, det var "stackars flicka, så ung och okunnig"-blickar, det var småviskningar om tonårsmammor. Men vad bryr jag mig om vad de tycker! Jag vet i alla fall att jag inte är mamma till min kusin.
Efter barnvaktandet redigerade jag lite på Word och det också bra. Sen gicks det hem och slöades mycket på soffan, den dåliga nattsömnen gjorde sig tydlig men jag höll mig vaken, det var ju för guds skull både Greys Anatomy på tv och landskamp Brasilien-Sverige (som jag tippade 2-0 till Brasilien, de vann med 1-0)
Nu har jag hängt på EP sen halv tre och det går också riktigt bra, ligger med väldigt bra i tiden den här gången, senast jag var här själv blev det jättestressigt, men inte denna gång.
Nu behöver jag dock gå och köpa något att äta tror jag, men första ska jag ringa lite fotbollsledare.

Puss!

Inga kommentarer: