fredag 21 mars 2008

Busted!

I mitt experiment med IG-artikel avslöjade jag mig själv. Karln hade inte fått mailet och när jag skickade in den riktiga med en uppmaning att läsa den första så visste han vad den första var får något. Jag skickade den dock igen och bad honom bortse från den riktiga artikeln. Här är responsen jag fick:

Jättebra, Therese,
för en gångs skull överarbetar du inte det du skickar in. Du skulle nå upp till ig och den här artikeln lägger sig någonstans mellan ig och g. Perfekt, med andra ord.
Du har en del särskrivningar som du får försöka få bort. Och så stavas inte jordgubbe med "gj". Jordgubbe har mer med jord än med gjord att göra.
Jag tycker att färgen på din rubrik passade väldigt bra till ämnet.
(Färgen var rosa)

Tony


Jag förstår att alla är nyfikan på att läsa min IG-text också men den får komma lite senare, någon gång efter påsklovet lovar jag att ni får ta del av den.

Puss!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Therese, du är härlig du! Jag trodde faktiskt du inte var kapabel till att skriva en IG-artikel! Varje dag lär man sig något nytt :P.

Anonym sa...

Hahah va roligt! Så ska jag också göra någon dag! :P