torsdag 20 mars 2008

"Skräckfylld" förväntan

Jag tror aldrig att jag har kollat min skolmail så många gånger som jag har gjort under dagen. Jag väntar med spänning på att få tillbaka kommentarer på en artikel som jag har skrivit. Visst, jag låter som en plugghästnörd som hispar över allt men i detta fall är det ingen nervositet inblandad, eller kanske lite. Men kommentaren jag väntar på har inget med betyg att göra för jag har nämligen skrivit en IG-artikel medvetet för att se hur min lärare kommer att reagera. Innan den här uppgiften fick jag informationen att det räcker med ett IG för att få MVG i histroriakursen. Då tänkte jag, shit vilken kul grej att skriva ihop en medvetet dålig text och se reaktionen, det spelar ju liksom ändå ingen roll. Och så gjorde jag det. Det skickades ingår men inte har jag fått tillbaka den än... Jag har givetvis skrivit en riktigt, en aning bättre text också men jag vill vänta med att skicka in den tills jag får kommentaren för den första.
Risken är dock stor att jag blir genomskådad, jag har nämligen särskrivit läppglans och stavat jordgubbe som gjordgubbe och lite andra uppenbara grejer. Men om jag bara kunde få en reaktion på texten skulle jag bli överlycklig för detta är spännande!

Puss!

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha! Fy fan vad rätt. Berätta vad Tony svarade sedan!