fredag 14 mars 2008

Torsdagskvällar

Om det är något jag gillar så är det mina torsdagskvällar. Man kommer hem äter lite mat, tittar lite på tv i väntan på höjdpunkten. Klockan blir åtta och då börjar Antikrundan (dvs höjdpunkten). Efter Antikrundan går jag och lägger mig, alltså 21.00.
Torsdag är min pensionärsdag och jag står för det. Jag behöver denna kväll för att jag ska överleva helgen. Jag återhämtar mig helt enkelt.
Jag har alltid drömt om att få vara med i Antikrundan (kanske att jag redan har skrivit detta nångång men det tål att nämnas igen). I höst kommer de till Enköping, kanske att jag ska försöka gräva fram en släktklenod och pallra mig dit.

Puss!

1 kommentar:

Karin sa...

jag skulle också behöva en pensionärsdag... kanske skulle ta efter ditt exempel, antikrundan är ju trevligt