onsdag 12 mars 2008

Skoltidningen ffs!


Du kan inte annat än älska vår skoltidning! Jonas Bengtsson är geniet bakom framsidan (hoppas han godkänner att jag lägger upp bilden).
Jag har idag suttit och försökt sälja några exemplar och lyckats med det till viss del. Hade en kompanjon ett tag som var riktigt taggad på att få folk att köpa. När han gick efter att suttit här ett tag sa jag att han kunde få en tidning då han inte köpt någon. Då säger pojken att han hellre tar 5 kronor (tidningens pris). Här har han suttit och försökt sälja ett mästerverk men sen vill han inte ha det! Men som den snälla person jag är så fick han ta 5 kronor och hjälp vad dåligt samvete jag tror att han fick. Han fortsätter försöka övertala folk att köpa, förhoppningsvis lyckas han.

Puss!

1 kommentar:

Unknown sa...

Go Jonas fina sida! (Go dig + Mickis + alla andra för fina innehållet!)