tisdag 4 mars 2008

Jag är irriterande - läs min blogg!

Insåg nu att det var länge sedan jag faktiskt bloggade, om man bortser från förra inlägget. Jag tycker inte om när det blir uppehåll i bloggen för då kan folk tappa intresset. Fast vilket intresse finns egentligen. Jag borde få fler fiender. För det konstaterades igår när jag intervjuade en känd uppländsk bloggerska att de som läser din blogg flitigast är de som irriterar sig på dig. Vilket jag inte tänkt på tidigare. Men det är väldigt sant. Man vill följa folk man inte tycker om, och irritera sig på vad de skriver. Dock finns det inte så många människor som jag inte tycker om och istället väljer jag att följa bloggar som de personer jag gillar har väldigt mycket mer.
Men ska jag ge mig ut på turné kanske. "Jag är irriterande - läs min blogg" ett vinnande koncept?
Det borde finnas jättemycket hos mig som man kan irritera sig på också. Shit vad taggade jag blev nu. Irritera är vad jag ska göra!

Puss!

3 kommentarer:

Karin sa...

Jag vill inte göra dig besviken, men jag tycker det är rätt svårt att irritera sig på dig. Ta det som en komplimang!

Unknown sa...

Jag gråter floder här. Med detta inlägg har du förstört min tro på livet! :'(.

Unknown sa...

Läs mitt blogginlägg "Hatar ni mig?" så förstår du.
Menar, det är begrundat på det inlägg du skrev om att de trognaste läsarna är de som hatar en.
Och allt som du säger, är ju sant. Du pratar ju bara sanningar..
HEMSKA sanningar :(.