onsdag 5 mars 2008

Ny design

Kände att jag behövde ändra lite ytligheter här. En ny mall valdes (jag kan inte det andra avancerade sättet), jag vet inte vad jag tycker men jag kände att allt som var förändring var bra. Vad tycker du?

Vill till lägga till eHliin (rättstavat?) som blev lite ledsen över att jag skrev att det bara är fiender som läser ens blogg. Vänner läser också ens blogg! Och dessutom så tycker jag att det är lite coolt om man faktiskt har fiender, fiender är sånna personer som egentligen beundrar en men som tar ut det på andra sätt.

Puss!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ämen Therese, nu är allt bra igen. No moore mister sad.
Och jo, justja; elhiin
Tips; tänk först el
och sedan; hiiii
och sedan känner du att något saknas, då tänker du; n

Toppen, va? :)

Anonym sa...

oj värsta fresh ju! kommer ja gå in o kika här varje dag ba för att det ser så vårigt o fint ut! :D