måndag 10 mars 2008

Uppdatering

En helg är avverkad. Vad har åstadkommits? Förfest och chessecake hos mig i fredags, sen när folket drog ut så stannade jag hemma och tittade lite på tv och sen sov jag. På lördagen blev det en promenix till staden för att hämta en skiva (som jag får gratis för att recensera!) och egentligen göra en intervju, så blev det dock inte. Köpte in lite toapapper och 200 g Marabou mjölkchoklad och sen bar det hem igen. Väl hemma pluggades det en del geografi och en telefonintervju gjordes. Andra chansen och Ola gick inte vidare! (Therese = ledsen). Det blidde söndag och en tripp till Almunge kändes lockande, där gjordes intervju med Isabell och sen så åkte jag buss tillsammans med Anna hem. Tillbaka hemma pluggades det lite geografi till och tyskan lästes klart. Sen lagade jag mat och gick och tränade med Karin.
Sammanfattningsvis blev det en produktiv helg som helst hade kunnat blivit ännu mera produktiv, men men.

Nu sitter jag i skolan, två timmar innan vi börjar för att hinna rensa undan lite saker. I eftermiddag ska det göras två intervjuer vilket jag hoppas går vägen. Tiden börjar nämligen bli knapp. Nu har jag slut med skryt om hur busy jag är.

Puss!

3 kommentarer:

Josephine sa...

Jag vill ha choklad! Mmmmmmarabou!

Karin sa...

vad fick du för skiva?

Tessguss sa...

jag fick en OneRepublic-skiva, en aning enformig men bra ändå :)