måndag 15 december 2008

Blandat

Tatuering två är gjord och jag håller just nu på att vänja mig med tanken att ha den där i resten av mitt liv. Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men jag gillar den ändå. Jag kände precis så efter den förra också. Det behövdes några dagar innan jag älskade den. Jag kommer att älska nytillskottet också om några dagar.

Annars skulle jag idag ha träffat sportchefen på UNT men det får bli på torsdag istället på grund av sjukdom. Jag har hunnit träffa Charlotta, Ulrika, Karin, Isabell, Virve, Linnéa, Malin och Aila idag. Känns alltid skönt att återknyta lite med kära vänner, även om det inte är under längre tider.

Imorgon ska jag skriva mitt första av nio personporträtt innan nyår till Enköpings-Posten. Kan bli spännande. Det går ju an med ett, eller kanske fyra personporträtt, men nio? Aja det är bara att skriva på. Pensionssparing har de erbjudit mig nu också. Känns värt.

Konstans trött är man också. Fortfarande lite julklappar kvar. Sen måste det slås in, det kommer att kräva en hel dag! Så här mycket julklappar har jag aldrig köpt! Men jag gillar det.
Nu blir det snart godnatt tror jag.

Puss!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja det tar alltid några dagar att vänja sig:) jag gillar min mer och mer för varje dag :D

Anonym sa...

Lägg upp en bild =D

Anonym sa...

Jag måste få se!