tisdag 30 december 2008

Kärlek är bara löjligt...

... Så dumt och skumt och helt omöjligt!
Alltså igår efter ett telefonsamtal från en av mina älsklingsvänner så gav jag nästan upp på mänskligheten. Nu vill inte jag hoppa ut genom ett fönster längre, nu vill jag slänga ut en annan person genom ett!
Alltså det finns ingenstans som det håller. Vad den här personen har gjort mot min vän får mig att vilja kräkas, på honom, i stora mängder!
Alltså, helvete! Vad jag har upplevt den senaste tiden är liksom ingenting i jämförelse med detta! Jag har inte blivit utsatt för en skitstövel, jag har bara blivit utsatt för obesvarade känslor.

Åh, vilket jävla uselt pissanus som gör så mot min vän! Det håller inte.

1 kommentar:

Anonym sa...

han ska dööööö! han ska döööö! (sköheten och odjuret-låt)
men han är verkligen ett svin som inte ens förtjänar att bo i leran!!!!!!! han kan verkligen dra åt helvete! så idiotisk är han!!! usch för honom!