fredag 26 december 2008

Crazy!

Ha ha ha ha! Ni skulle ha sett inlägget som jag just lagt ner en timme på att skriva. Ibland undrar man om man har gått och blivit sinnessjuk alltså. Det är spännande hur man kan bli påverkad. Helt fucking mental! Men det är spännande.

Igår hade jag den värsta huvudvärk jag någonsin haft! Jag trodde att jag skulle spy alltså. Misstänker att det var min första migränattack. Det vill jag inte uppleva igen!
Jobb, jobb, jobb och jobb igen. Det är kul. Eller njaaaa. Nästa månad ska jag inte jobba lika mycket! Hoppas jag kan hålla det.

Körslaget är på tv nu. Jag tycker om den serien. Jag tycker om sång. Jag tycker om att se glada människor sjunga.
Snart måste jag nog sova. Fan, alltså man märker när man börjar bli gammal. När man vill gå och lägga sig klockan nio på kvällen, flera kvällar i streck. Men imorgon blir det utgång! Jippi! Ska bli riktigt kul faktiskt! Fett taggad! Över en månad sen jag var ut med mina flickor :) Och typ ett halvår sen jag var ut med flera av dem!
Åh, nu är jag tokpeppad!
Vilken jävla berg och dalbana den här kvällen bjöd på känslomässigt. Haha! Ibland tror man nästan att man är gravid eller något, man vill kunna skylla på hormonerna liksom.

Puss!

Inga kommentarer: