måndag 8 december 2008

Svacka

Känner att jag har kommit in i en bloggsvacka. Det var inte meningen. Men jag är trött. Och jag har massa andra saker som fyller min tid. Snart är det jul och jag måste börja styra upp ännu mer saker.
Detta till trots mår jag väldigt bra måste jag påstå. Känner mig inte vidare stressad alls. Allmänt harmonisk liksom. Kan ju också ha att göra med att det är jul snart. En aning stressad borde jag dock vara. Och jag tror att det kommer, ganska snart också till och med, så jag njuter medan jag kan.
Kom idag fram till att det är dags att börja satsa på hälsan igen. Man kan inte gå plus på vågen innan jul, det håller inte. Man måste ha lite att gå på så nu blir det fasta fram till jul. Det kommer jag inte klara, men något hälsosammare än de senaste veckorna som varit kaos vad gäller just matvanor. Motion måste börja prioriteras lite högre igen också. Men det är svårt när man är trött. Och har mycket att göra.
Men nu ska jag ge mig med tråkigt tjat. Sådant orkar jag inte med att läsa. Livet leker, herregud! Men jag är trött.

Puss!

Inga kommentarer: