söndag 25 november 2007

Brutet löfte

Jag mindes precis mitt första blogginlägg där jag skrev vad den här bloggen skulle innehålla. Jag mindes att jag lovat att skriva om mig själv, om en massa nödvändiga och icke nödvändiga saker. Det har jag gjort tycker jag. Men sen mindes jag att jag skrivit att jag skulle skriva om sport och jag skulle tippa i massa evenemang och grejer. Det har jag inte gjort så mycket som jag borde. Och eftersom efterfrågan på just sportspekuleringar är så stor ( i alla fall från mig själv) så kändes det som att jag behövde göra en sportuppdatering helt enkelt.

Skidsäsongen har satt igång, hurra! Anders Södergren, min älskling gjorde sin bästa säsongsdebut någonsin igår och det bådar gott ska ni veta. Dock är det inga skidmästerskap i år men jag kan tippa att Anders kommer att göra bra ifrån sig i Världscupen. Marcus Hellner kommer att visa framfötterna också, och Charlotte Kalla.

Sverige är vidare i Fotbolls-EM, lottning sker om en vecka. Då kommer vi att få veta att Sverige återigen hamnar i "Dödens grupp" mest troligen, men ack vad jag ser fram emot det. England gick ju inte vidare alls, så går det när man skyller alla fel och brister på en tränare (Svennis), de har bara sig själva att skylla.

Om intresset finns kvar kommer det att komma fler sportuppdateringar. Om intresset försvinner kommer det att komma fler sportuppdateringar. Om intresset finns ibland och försvinner ibland kommer det att komma fler sportuppdateringar.

Puss!

Inga kommentarer: