torsdag 22 november 2007

Lägligt

Jag kände att det var dags att skriva ett inlägg nu. Det var ju ett tag sen senast. Typ hela två dagar eller något. Dessutom kommer det väldigt lägligt med ett blogginlägg nu också när jag börjar känna att jag borde göra andra saker.

Att bo ensam går bra. Än så länge har jag inte riktigt provat på det känns det som eftersom att jag aldrig är hemma. Kommer hem, sover, vaknar, går till skolan. Inte så mycket tid hemma än så länge. Men visst känns det annorlunda och så här långt tycker jag det känns bra. Att sova en timme längre på morgonen är extremt omtyckt, utomordentligt skitbra faktiskt. Att jag sen kan slå följe med Karin till skolan är väldigt roligt.

Nu ska jag ta tag i mitt liv, ses och hörs!

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha utomordentligt skitbra var ordet!!
jaa det e alltid skoj o gå tillsammans:)