söndag 4 november 2007

Resumé

Snart är höstlov till ända... Ett av mina mer händelserika höstlov måste jag säga och ändå känns det som att jag inte har gjort någonting. Utvilad är det sista man känner sig och taggad på skolan går inte ens att föreställa sig.

"Chillfest" hos Petra igår. Alla dissade oss till en början men i slutändan så artade det sig ändå. Kanske två timmars sömn, men det är så det ska vara :P Ikväll blir det sängen efter Bolibompa ;P

PM:et är färdigt som beräknat, tyska har jag pluggat "ganska" mycket, det är den längre krönikan som har fått bli underprioriterad men det gör nog inte så mycket ändå.

Målet med lovet var tre fester, tre fester fick jag plus en finmiddag, well done där!

Äckelskolan kanske blir lite rolig att besöka igen så länge friendsen är där och plugget inte tar över (som att det skulle kunna hända)
Att avrunda ett blogginlägg känns väldigt krystat just nu och jag vet inte hur jag ska göra det men...

Puss! (helt enkelt)

Inga kommentarer: