tisdag 6 november 2007

*suck*

Jag har skrivit cirka hälften av det som jag hade velat skriva klart. Jag har kollat lite på tyskan. En polett har fallit ner!
Nu sitter jag dock till större delen på bilddagboken eller msn, men helt ärligt så orkar jag inte bry mig.
Ikväll ska jag på första luciaträningen, Charlotta är lucia i år så klart jag måste fortsätta tåga i Skogstibble. Snacka om att man kommer att komma i julstämningen efter idag. Förra året var Luciaträningen något som gjorde väldigt mycket för mig på ett konstigt sätt. Det gjorde mig glad och fick mig att sluta tänka på massa saker som jag inte ville tänka på. Hoppas att den har samma inverkan i år även om jag inte har lika mycket att tänka på nu som jag hade då, men en del saker vill man ju helst ta paus från ibland.

Shit vad man kan göra sitt liv komplicerat om man vill. När jag väl bestämt mig för att sluta grubbla och ta det lugnt, lagom till efter lovet så kommer man igång med vardagen och nya problem att grubbla över föds, även saker som hände på det lov som var så skönt när det varade... Ack!!

Puss!

Inga kommentarer: