söndag 11 november 2007

Tema pappsen

Farsdag idag då. Har i en vecka försökt få ihop det så att mina syskon följer med hem till farsgubben. För er som läser men inte vet så bor jag bara hon min mor. Far min bor i Eriksberg, alltså är det inte så svårt att ta sig dit.
Men vi är riktigt dåliga på att hälsa på honom och det skäms jag för. Ofta man inte har tid för sin pappa! De gånger jag väl går dit, kanske en gång i månaden så hinner jag ändå bara vara där i en timme typ. Mina syskon har han inte sett sen typ midsommar eller ännu längre sen.
Idag är det som jag sa farsdag och jag kommer att lyckas med att få dit båda mina syskon. Jag och lillasyster blir där i kanske lite mer än en halvtimme medan bror min bara kommer det och säger hej. Men det är bättre än ingenting. Vi har inte ens köpt present, usch vilka dåliga barn vi är!
Jag är den enda av syskonen som faktiskt pratar längre än två minuter i telefon med honom när han ringer och jag måste erkänna att jag ibland tycker att det är jobbigt när han ringer. Usch usch usch usch, typ sämsta dottern ever! Jag måste skärpa mig och jag måste få mina syskon att skärpa sig, så är det bara!

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

nee du e inte den sämsta dottern! du bryr dig ju:) så det betyder att du älskar din far:)
pussss

Tessguss sa...

tack min vän :)