tisdag 27 november 2007

Själv

Själv kvar i skolan och skriver. Själv kvar i skolan och har huvudvärk. Själv kvar i skolan och lyssnar på bra musik.

Jag har alltid tyckt om att vara själv. Fråga mig inte varför. Jag älskar att ha sällskap också men själv är helt enkelt själv och det är jag bekväm med.
Bor ju själv numera också, så all den egentid jag tycker om att ha finns tillhands. Och jag tycker om det också. Jag kan prata med min syster på msn och sakna henne litegrann, den känslan har jag aldrig känt förut. Jag tycker om det.

Jag hade en plan inför dagen. Jag skulle in till skolan till nio och skriva engelska, göra geografi, lära mig tyskaglosor och plugga en del naturkunskap, och så skulle tidningar delas ut på Skrapan. Än är dagen inte slut och jag har skrivit engelska (snart klar), gjort den geografi som jag har kunnat göra, och tidningarna är utdelade. Kvar är alltså att skriva klart engelskan, glosor och naturkunskap. Lätt att jag klarar det på två timmar.

Själv klarar jag allt! Missförstå mig rätt... Jag älskar er alla och jag vet att jag inte skulle klara mig utan er men jag vill i alla fall tro att jag klara allt själv.

Puss!

Inga kommentarer: