söndag 25 november 2007

Jag behöver ett strul!

Jag har börjat analysera mina drömmar. Och helt ärligt så är jag verkligen i behov av att tolka min drömmar lite grann. Det är helt sinnessjukt vad jag drömmer numera. Det här är kanske inte lägligt att hänga ut men skitsamma. Jag drömmer typ varje natt om att jag hittar någon att kyssa. Vem det är spelar ingen roll, oftast kan personen vara en person men jag tänker mig den som en annan, ibland vet jag inte vem människan är, ibland så är det någon som jag faktiskt skulle vilja kyssa och ibland är det någon som jag verkligen inte vill kyssa. Vad detta beror på försöker jag nu klura ut.

Grejen är att om jag ska tolka det som Freud så är jag ju bara en enormt kåt flicka i behov av bekräftelse och förmodligen vill jag ha sex med alla personer som jag drömmer om. Så vill jag inte tolka det. Om det är så att det är dagsrester så betyder det att jag strular hela tiden varje dag med en massa olika personer. Det gör jag inte. Mitt undermedvetna kanske vill varna mig på något vis. Strula inte med folk, det blir bara jobbigt. Men jag strular inte med folk så pass mycket så att det borde bli jobbigt.
Det mest spännande med drömmarna är att de flesta kyssarna faktiskt är ganska dåliga och vad ska det betyda? Man ska nog helt enkelt inte tolka drömmar och bara gå vidare.

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

hahahahah xD
tessan du behöver ett skjut! vill din dröm säga dig!;P
haha nee men det låter skumt hörru du men drömmar e en klurig gåta minsann!

Tessguss sa...

hahaha! ett skjut!!:O jag hatar och älskar det uttrycket :P jag har faktiskt brutit trenden nu och struldrömmarna är borta...