måndag 12 november 2007

Jag är utvecklingsstörd

Zlatan är på fotbollsgalan! Han blev årets forward och ack så charmig karln är. Nu kommer riksidrottsförbundets ordförande, henne har jag intervjuat *stolt*!
Jag var på fotbollsgalan 2005, 2006 bojkottade jag den och idag behövde jag se på den igen, ack så bra det känns. Men något som känns mindre bra är att vi ska på teater med skolan när Sverige möter Lettland nästa onsdag, ska man skolka från teatern är frågan?? Vi får se vad som händer...

Dagens citat kommer från Josefin från Word-redaktionen (tidning som jag skriver för)
"Sport är inte ett intresse. Det är en utvecklingsstörning"
Jag har en grav utvecklingsstörning och är stolt över det!

By the way. Min chefredaktör på Word intervjuade Magnus Uggla idag!! Jag läser karlns blogg dagligen och lite till... Han hade tydligen varit lite disträ, med en mobil att prata i, i ena handen och en mobil att blogga på i den andra hade han inte sagt så mycket. Men är det inte charmigt, han tänker på oss trogna bloggläsare. Magnus är en fin kille!

Puss!

Inga kommentarer: