tisdag 20 november 2007

Inspirerad och förtvivlad

Man blir så inspirerad till att skriva i sin blogg då alla andra gör det. Dessutom är det så jävla spännande hur snabbt det dyker saker som man behöver skriva om. Som till exempel nu när jag insåg hur jävla snabbt man kan gå från topp till botten. Jag har inte gjort det, jag var inte på toppen och jag är inte i botten nu men jag bara tänkte på det. En liten pyttegrej kan verkligen vända ens värld.

Jag har en vana, som kanske egentligen inte är så fin, men på olika sätt brukar jag bevaka folk. Antingen genom att typ bara iaktta dem eller att kolla på bilddagböcker och bloggar, inte bara läsa dem utan analysera det som händer, kolla kommentarer och vilka som kommenterar. Det kan ibland skapa massa funderingar som egenligen inte har något belägg alls. Nu har jag massa tankar på gång som jag inte alls vet vad jag ska göra med, men jag ska försöka gå vidare, snabbt som attan för det är verkligen ingen stor grej.

Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah men sånt e kul att iaktta!!