tisdag 13 november 2007

Grattis!

Grattis till Charlotta och Nils som idag firar tre månader tillsammans.
Grattis till mig som tränade idag (första gången på jättelänge)
Grattis till Rosendals treor som fick skriva Svenska B Nationella prov på datorn (ganska mycket fusk om man tänker efter)
Grattis till Plannja som vann över Uppsala basket idag.
Grattis alla nior som imorgon kommer att gå på Öppet Hus på Rosendal.
Grattis till mig som får ta sovmorgon för att sedan gräva ner mig i matteboken.
Grattis till alla er som läser den här bloggen. Det här är det 42 inlägget och jag älskar er alla.

Puss!

5 kommentarer:

mia sa...

jag är en bättre bloggare än dig.. (iallafall om man räknar antal inlägg, haha)

Tessguss sa...

men du har haft din längre!

Unknown sa...

Och så ett par visdomsord.

"IN POKER, do not underestimate the power of probability."

Unknown sa...

(Jag kom faktiskt på det själv)

Tessguss sa...

duktigt oliver! du får skriva en bok om poker eller något...