onsdag 7 november 2007

Överflödig rubrik

Det blev ingen träning. Kom på när jag började gå mot friskis&svettis att jag glömt gympakläderna hemma, tur var väl det, inte att jag glömde utan att jag kom på att jag hade glömt.

Tänkte uppdatera om min lilla syster. Tror att Gurra fortfarande är aktuell. Men om vi ska ta min syster liv förutom pojkar så är det något jävla pucko som har lyckats klura ut hennes lösenord och numera loggar in på hennes gamla msn och driver. Hon är panikslagen. Det är min syster, hon tycker om att överdriva men den här gången är jag på hennes sida. Vem vet vad puckot kan hitta på? Vi har hållit på och försökt byta lösen nu men misslyckats. Men som storasyster känner jag en plikt. Jag ska börja leka detektiv och avslöja avskummet!

Room Service går i bakgrunden <3 snart är det Grey's som jag precis har upptäckt. Hoppas att en specifik människa loggar in på msn också...

Puss!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ahaa!! vem ska logga in på msn!?:D

Anonym sa...

jag undrar detsamma! :O

Tessguss sa...

haha, shit va nyfikna ni är :P det var ju egentligen inte så spännande :P

mia sa...

klart vi är nyfikna hallå. :O