torsdag 13 januari 2011

Dag 12

Det rapporteras tydligen i Sverige att folk dor i jordskred i Rio. Inte precis dar jag ar kan jag informera.

I gar var jag och Emma och halsade Ronaldinho valkommen hem till Brasilien. Sjukt mycket folk hade samlats och det var stekande hett. Pa vagen ut holl jag nog nastan pa att do och polisen borjade spruta targas mot folkmassorna som vallde ut fran arenan. Men det var en stor handelse och det kandes haftigt. Emma blev aven intervjuad av brasiliansk tv.
I dag ska vi fa folja med en snubbe och spana in en annan klubb, Botafogo, en resa som var larare har pa skolan har fixat. Vi har en underbar larare, hon ar rolig och bra pa att lara ut, och valdigt personlig, kanns som att man kanner henne ganska bra nu.
I morgon ar sista kursdagen och pa sondag aker jag vidare for att jobba pa barnhem i Curitiba. Har fatt reda pa att jag hamnar i en annan familj an vad det var tankt fran borjan men det blir nog bra det med.

Jag har sett de tva snyggaste killarna nagonsin under mitt liv. En pa en konsert i mandags och en pa bussen i dag, helt sjukt att folk kan se sa bra ut.

Och ja, vad mer kan jag skriva? Ibland finns det hur mycket som helst i huvudet men man borjar anpassa sig till mentaliteten har och magen har aven borjat lagga marke till att man ar utomlands, men den ar under kontroll for tillfallet. Ja, jag gillar att dela med mig om sant.
Drygt att lasa utan prickar pa a,a,o? Min laptop har laddat ur och adaptern funkar inte till datorn... Sa nu sitter jag pa skoldatorn, far se hur jag gor i framtiden.

Men vi sager puss sa lange!

1 kommentar:

Pokus sa...

BILDER!!! (gillar fö Josephines kommentar på förra inlägget haha ^^)