torsdag 7 augusti 2008

Buffring

Thank you for the music! Och tacka gudarna att Youtube finns.
Det går att vända ett mood väldigt snabbt när man kan söka upp de helt rätta låtarna och klippen bara så där.
Mitt mood var inte på topp idag. (Går kanske att döma av förra inlägget) Vill egentligen beskriva detaljerat varför men det kan jag inte för jag vet inte själv.
Men mitt mood behövde en stor dos av Disney, Helen Sjöholm, Så ska det låta och nu är det nästan lugnt igen. Ska fortsätta knarka lite av alltihop och lägga till lite Chess och Astrid Lindgren förmodligen.
Men åh vad det är härligt när man hittar ett helt otippat klipp. Nu är Svanprinsessan, Mästerdetektiv Basil Mus och Bernard och Bianca mina otippade klipp och jag älskar alla Svanprinsessan-låtar över allt annat.
Åh Robert Gustafsson!!
Även om det konstiga/obehagliga moodet inte försvinner så glömmer man bort det för en stund.

Puss!

Inga kommentarer: